Jornada sobre com sortir de la crisi

28/05/2010
L'Associació Catalana de Comptabilitat i Gestió (ACCID) i la UAB organitzen la I Jornada ACCID, amb el nom "Millorar la gestió per sortir enfortits de la crisi", que tindrà lloc el 28 de maig, a la Facultat d'Economia i Empresa, al campus de Sabadell. Hi participarà Ana Ripoll, rectora de la UAB, entre d'altres convidats, com Ferran Termes, president de l'ACCID, i Manel Bustos, alcalde de Sabadell.
L'objectiu de la jornada és esdevenir un punt de trobada per a professionals i potenciar la divulgació del coneixement, en temes tan actuals com la valoració d’empreses, la comptabilitat de gestió i pública, les noves tecnologies, entre d’altres. També es tractaran temes com la comptabilitat financera, la responsabilitat social i la comptabilitat de cooperatives i les entitats no lucratives.
L'ACCID preveu l'assistència de 300 persones aproximadament, entre comptables, economistes, directius i professionals de les finances.
La jornada té intenció de celebrar-se cada dos anys, coincidint amb els anys en què no es celebri el Congrés Català de Comptabilitat i Gestió, en províncies diferents.
Per assistir a la jornada, cal inscriure’s prèviament.
Més informació:
I Jornada ACCID