INTERNATIONAL SUPPORT SERVICE

Últimes Notícies

Recollida carnet estudiant UAB

[01/06/2020]

Els carnets d'estudiant de la UAB es poden sol·licitar presencialment a l'oficina del Banc Santander, a la Plaça Cívica del campus UAB, els dimarts de 10 a 12 hores i els dijous de 16 a 17 hores.

També es pot sol·licitar amb el formulari web per rebre'l al domicili en el termini de 3 setmanes. En aquest cas, cal assegurar-se que l'adreça del domicili estigui ben enregistrada al sistema de la UAB. Si us plau, reviseu i canvieu, si és necessari, la seva informacció personal per escriure l'adreça correcte del seu domicili a Barcelona.

Atenció Online

[13/03/2020]

Durant el període de suspensió de la docència presencial, l'International Support Service farà atenció online. Si us plau, envia'ns les teves consultes al correu International.support@uab.cat
La universitat informarà regularment sobre la durada i l'evolució de la situació a través del web www.uab.cat/coronavirus i les xarxes socials.

Troba més informació útil sobre el coronavirus a la pàgina de barcelona.cat/covid19/.