Últimes Notícies

Certificat desplaçament per anar a la UAB

[11/02/2021]

A causa de les mesures de contenció pel covid, el Govern de Catalunya ha imposat un confinament comarcal fins el 21 de febrer (veure aquí el mapa de comarques). Per poder desplaçar-vos a la UAB, si viviu a una altra comarca, podeu obtenir un certificat de desplaçament per estudis aquí (podeu omplir-lo i descargar-lo al vostre telèfon mòbil).

Per més informació sobre mesures anti-covid, si us plau consulteu aquesta web.

Recollida carnet estudiant UAB

[01/06/2020]

Els carnets d'estudiant de la UAB es poden sol·licitar presencialment a l'oficina del Banc Santander, a la Plaça Cívica del campus UAB, els dimarts de 10 a 12 hores i els dijous de 16 a 17 hores.

També es pot sol·licitar amb el formulari web per rebre'l al domicili en el termini de 3 setmanes. En aquest cas, cal assegurar-se que l'adreça del domicili estigui ben enregistrada al sistema de la UAB. Si us plau, reviseu i canvieu, si és necessari, la seva informacció personal per escriure l'adreça correcte del seu domicili a Barcelona.

Atenció Online

[13/03/2020]

Durant el període de suspensió de la docència presencial, l'International Support Service farà atenció online. Si us plau, envia'ns les teves consultes al correu International.support@uab.cat
La universitat informarà regularment sobre la durada i l'evolució de la situació a través del web www.uab.cat/coronavirus i les xarxes socials.

Troba més informació útil sobre el coronavirus a la pàgina de barcelona.cat/covid19/.