Últimes Notícies

Pròrrogues automàtiques

[01/06/2020]

El Ministeri de Sanitat ha publicat una ordre al BOE amb instruccions per prorrogar automàticament permisos de residència, autoritzacions d'estada i targetes d'identitat, com a mesura excepcional durant l'Estat d'Alarma pel COVID-19. Us adjuntem aquí el text. Si us plau, no dubteu en contactar-nos si teniu qualsevol consulta a International.support@uab.cat.

Recollida carnet estudiant UAB

[01/06/2020]

A partir del 28 de setembre a diferents punts del campus estaran realitzant els carnets d'estudiant. Els alumnes matriculats rebran un missatge informant-los que hauran de demanar cita prèvia per anar a fer-se el carnet.

També el poden sol·licitar amb el formulari web i el rebran al seu domicili en el termini de 3 setmanes. En aquest cas us heu d'assegurar que les dades del domicili siguin les correctes.

Atenció Online

[13/03/2020]

Durant el període de suspensió de la docència presencial, l'International Support Service farà atenció online. Si us plau, envia'ns les teves consultes al correu International.support@uab.cat
La universitat informarà regularment sobre la durada i l'evolució de la situació a través del web www.uab.cat/coronavirus i les xarxes socials.

Troba més informació útil sobre el coronavirus a la pàgina de barcelona.cat/covid19/.