Arxiu de notícies

Estudiants de l'Escola

Sessió de benvinguda per a estudiants de 1r curs del Grau i inici de les classes

Els estudiants de 1r curs del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat presencial) participaran en una gimcana per conèixer aspectes logístics de l'Escola i alguns espais del Campus, el dijous 12 de setembre, a les 15 hores. La docència s'iniciarà el dia següent. Pel que fa als alumnes del Grau online, hauran de seguir un curs propedèutic, la setmana del 2 al 7 de setembre, per conèìxer el funcionament de la plataforma virtual de la UAB, abans de l'inici de les classes, el 9 de setembre.

Serveis del Campus i l'Escola 2019

Serveis disponibles al Campus de la UAB i a l'Escola durant l'agost de 2019

Durant l'agost, els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Els transports per arribar al Campus també funcionaran amb horaris diferents als habituals. La Gestió Acadèmica de l'Escola estarà oberta de l'1 al 9 d'agost i del 19 al 30 d'agost de 08:30h a 13:30h. La setmana del 12 al 18 d'agost, el Centre romandrà tancat.

Matriculació 2n ESAGED

Matriculació de la 2ª assignació d'estudiants de 1r de Grau 2019-2020

Els estudiants de primer curs de Grau acceptats durant la 2ª assignació de places de la preinscripció universitària de juny hauran de venir a matricular-se aquest dijous 25 de juliol, a l’hora que se’ls hi haurà notificat prèviament des de Gestió Acadèmica. Consulta aquí tota la informació i documentació necessària sobre el procés de matriculació.

Graduació Grau en Prevenció i Seguretat Integral 2019

Es gradua la 7ª promoció del Grau en Prevenció i Seguretat Integral presencial

Més de 170 assistents varen acompanyar als 35 graduats i graduades de la promoció 2019 en un acte que va tenir lloc el 19 de juliol, a l’Hotel Exe Campus UAB. A la graduació hi va intervenir un representant de cada menció: Coordinació de Seguretat Pública, Direcció de Seguretat Privada i Investigació Privada, i Direcció de Seguretat Privada i Investigació.