Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

Alumnes del Postgrau en Investigació dels Accidents de Trànsit i Curs en Detecció de Substàncies

Una setantena d'inscrits a les formacions en Investigació dels Accidents de Trànsit i en Detecció de Psicotròpics

Una setantena d'estudiants cursen enguany la 1a edició del Postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària, i la 13a edició del Curs en i Detecció de Substàncies Psicotròpiques, que es van iniciar conjuntament el passat 9 d'abril a l'Escola, en format virtual. Aquestes especialitzacions han generat molt d'interés entre els professionals dels cossos policials, de la seguretat i prevenció, ja que els permet adquirir coneixements i estratègies per reduir l'accidentalitat a les carreteres.

Plaça Cívica de la UAB

Serveis al Campus i a les Escoles FUABFormació per Setmana Santa 2021

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 29 de març a l'1 d'abril de 2021. Només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials. Les Escoles FUABFormació també romandran tancades del 27 de març al 5 d'abril (ambdós inclosos).