Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

Projecte Erasmus+ GUB

L'EPSi participa en un projecte Erasmus+ per potenciar les soft skills en els cossos policials

El projecte internacional Policing by soft skills: Training in relational craftsmanship (KA220-POL-RECRAFT) està finançat per la Unió Europea, i hi participa l'EPSI, juntament amb la Guàrdia Urbana de Barcelona, i altres universitats i cossos policials europeus. Té la finalitat d'elaborar un manual de formació per potenciar les soft skills entre els professionals de la seguretat pública.

Escola FUAB Formació serveis mínims agost 2022

Serveis oberts al campus durant l'agost de 2022

Ja podeu consultar els diferents serveis disponibles al centre i al campus UAB durant el període vacacional del mes d'agost. Alguns serveis funcionaran amb horaris especials, i amb atenció presencial o telemàtica.

Beques MOBINT 2022-2023

Beques MOBINT MIF per la mobilitat internacional 2022-2023

S'ha publicat al DOGC la convocatòria d’ajuts a la mobilitat internacional de l’estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2022-2023 (MOBINT – MIF). El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al proper 15 de setembre, a les 14 h.