Arxiu de notícies

Estudiants de l'Escola

La UAB oferirà 104 ajuts econòmics del programa de Beques Santander Erasmus

Les Beques Santander Erasmus tenen com a objectiu reconèixer l'excel·lència acadèmica dels estudiants Erasmus+ i afavorir la inclusió educativa i la igualtat d'oportunitats. A l'Autònoma se li han atribuït 104 ajuts per concedir entre els estudiants beneficiaris d'una beca de mobilitat internacional per al proper curs 2019-2020.

Jornada CONRIS gestió riscos

Nova perspectiva en la gestió de riscos i emergències a Catalunya i Europa

L’Escola va acollir ahir la jornada “Ciència per a la Gestió de Desastres Naturals: una proposta europea”, en la qual representants d’institucions d’àmbit local i internacional varen intentar desdibuixar les fronteres en la gestió dels riscos i emergències a Catalunya i Europa davant la necessitat de transversalitzar la informació en la prevenció de riscos i la importància de la cooperació entre els agents implicats.

Estudiants d'Uruguai visiten l'Escola i Estabanell

Estudiants en Prevenció de Riscos Laborals d'Uruguai visiten l'Escola i l'empresa Estabanell

Universitaris d'Uruguai de l'últim curs de la titulació en Prevenció de Riscos Laborals han visitat aquesta setmana l'Escola per conèixer la formació que s'imparteix en l'àmbit de la seguretat i la prevenció. També el grup ha realitzat una sortida d'estudis a les instal·lacions d'Estabanell, per veure in situ com s'apliquen els protocols de prevenció en riscos laborals a aquesta empresa energètica.