Admissió

1.  Inscripció

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

2. Requisits d’admissió

3. Documentació requerida*:

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens)
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)
- Currículum vitae
- Carta de presentació del candidat

4. Inscripció Online

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. 

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

•    Inscripció amb NIU: si ets o has sigut estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció):  
     
•    Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual del NIU i el manual d'inscripció): 
    
Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continuada.fuab@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.

5. Inscripció Presencial

També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

6. Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. 

Si superes l'admissió, rebràs un correu electrònic amb les instruccions per pagar la reserva de plaça. 

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. 
 
INFORMACIÓ PER A ESTUDIANTS INTERNACIONALS:

- Es recomanable fer la preinscripció el més aviat possible per facilitar tot el procés d'admissió, obtenció de visat i altres aspectes pràctics relacionats amb l'arribada i l'estada a la UAB.

- Important: en el moment de la matrícula cal presentar els originals de tota la documentació que s'hagi enviat escanejada.

- No és necessari tenir el títol legalitzat fins al moment de la matrícula. Consulta en aquest enllaç com legalitzar els documents necessaris.

- En aquest enllaç pots trobar tota la informació pràctica necessària per tramitar visats, preparar documentació, allotjament, etc.