Sol·licituds i tràmits

93 581 2280 / ga.ciencies@uab.cat / Cita prèvia

Trobareu els terminis de tots els tràmits als calendaris acadèmics i administratius de l'Agenda de la Guia de l'Estudiant.

Tràmit Període Sol·licitud Observacions
Matrícula pràctiques externes / pràctiques professionals 2023-24. Fins al 16 de juny de 2024 A través del professorat responsable del vostre grau.
(triar-lo del menú esquerre).

Reconeixement acadèmic d'activitats per crèdits optatius de grau. Fins al 30 de juny de 2024 Sol·licitud online (adjuntar certificat de l'activitat). Sol·liciteu-lo durant l'últim curs del grau.
Avaluació per compensació d'assignatures matriculades el 2023-24. Fins al 25 de juliol de 2024. Sol·licitud online
Revisió extraordinària de qualificacions finals d'assignatures amb convocatòria juny de 2023-24 Fins al 25 de juliol de 2024. Sol·licitud online
Automatrícula per al curs 2024-25, excepte alumnat de nou accés. Consultar període a partir del 12 de juliol de 2024 aprox. a  Verificació de l'horari d'automatrícula. Automatrícula de la resta d'estudiants de grau i d'estudiants de màster Només per alumnat que ja ha estat matriculat el 2023-24.
Títol de graduat/ada i certificat acadèmic oficials Obert sempre Autosol·licitud a l'apartat Certificats i títols. Comproveu que teniu l'expedient en estat "Tancat/en disposició del títol".
Comproveu les dades abans de confirmar el pagament de la taxa.
Dates límit de tancament de les actes oficials de qualificació:
- convocatòria juny: 11-07-2024
- convocatòria setembre: 12-09-2024 (només TFG o pràctiques amb estada en una entitat).
Altres tràmits Consulteu les Dates destacades de la Facultat.
Consulteu els diferents calendaris de l'Agenda.