Jornades de Portes Obertes

Els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2019 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autonoma de Barcelona, amb xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de cada titulació.

A més, cada dia de les Jornades de Portes Obertes s'organitza una xerrada informativa per als professors de secundària sobre la nova oferta acadèmica del curs 2019-20. Us podeu inscriure en el mateix formulari.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Inscripció oberta fins al 19 de gener de 2019: apunta't a les Portes Obertes mitjançant el formulari online (botó taronja)