Plataforma 'La Facultat Innova'

Logo fórum

Ciències de l’Educació obre l’espai ‘La Facultat Innova’ dirigit a PDI i PAS. L’aplicació es pot utilitzar a través del campus virtual.

15/07/2020

La Facultat inicia l’ús de la plataforma web 'La Facultat Innova'. A l’espai es recullen notícies, projectes d'innovació realitzats i Fòrums de debat vinculats a les problemàtiques que afecten als col·lectius PDI i PAS. Actualment, s'ha concretat el format com un curs dins del campus virtual de la UAB mentre s'analitzen i desenvolupen altres possibilitats que millorin l'estètica i la funcionalitat de la proposta.

Durant aquests dies podeu participar en els dos primers debats que es plantegen:
•    Debat sobre les implicacions del confinament en la tasta docent
•    Debat sobre com hauria de ser el desconfinament en la tornada a la feina

Per fer-ho i poder visitar el nou espai, només heu d'enviar el número NIU a Assumpta Sabanes (Assumpta.Sabanes@uab.cat ) perquè us doni d'alta al Campus Virtual i pugueu entrar en el mateix. Esperem que en la versió definitiva, prevista per a inicis del curs acadèmic 2020-2021, la connexió a tot el professorat sigui automàtica.