La Facultat presenta una jornada sobre Treballs de Fi de Grau adreçat a l’alumnat de 4t

Cartell Jornada treball Fi de Grau

L’esdeveniment 'Jornada de TFG' comptarà amb la conferència 'Com fer el TFG?' presentada per la Dra. Patrícia Olmos.

22/10/2019

La Facultat de Ciències de l’Educació acollirà la jornada sobre Treballs de Fi de Grau (TFG) el dimecres 6 de novembre. L’acte tindrà lloc a l’Aula 31 de la Facultat a les 13.00 hores i comptarà amb dues activitats.

La Dra. Patrícia Olmos presentarà la conferència 'Com fer el TFG?', amb l'objectiu de resoldre els dubtes de l’alumnat. Per altra banda, exalumnes de la Facultat participaran en una taula rodona coordinada pel Dr. Antoni Navío. Ambdues activitats es faran a la mateixa aula.