L'Agrupació de Policies Locals de Catalunya de CCOO s'adhereix com a entitat col·laboradora de l'EPSI

Prevenció i Seguretat Integral - Escola FUAB Formació (EPSI) ha firmat un conveni de col·laboració amb l'Agrupació de Policies Locals de Catalunya de Comissions Obreres, en el qual s'estableix un acord en què els agents afiliats tindran accés a descomptes en formació especialitzada en Seguretat a partir del curs 2025-2026.
22/07/2025
Prevenció i Seguretat Integral - Escola FUAB Formació (EPSI) continua ampliant la seva xarxa d’aliances estratègiques. A partir del curs 2025-2026, l’Agrupació de Policies Locals de Catalunya de Comissions Obrereres (CCOO) s’incorpora com a entitat col·laboradora, fet que permetrà als seus membres accedir a descomptes especials en una selecció de cursos orientats en l'àmbit de la Seguretat, principalment, Pública:
- Declaració i Preparació de Judicis, Eines i Estratègies d'Acció
- Detecció de Substàncies Psicotròpiques
- Disseny dels espais públics i prevenció de la inseguretat
- Ensinistrament de Base i Educació Canina
- Gestió i Dret de la Seguretat (Curs Superior)
- Gestió i Instruccions d'Unitats Canines
- Instrucció d'Unitats Canines Especialitzades
- Investigació i Anàlisi dels Accidents de Trànsit
- Lideratge a les Organitzacions de Seguretat
- Pilots i Operadors de Drons amb Intel·ligència Artificial (IA) (Escenaris STS01). Especialitat en Prevenció de Riscos Laborals (PRL) i Tècnics de les Administracions Públiques
- Pilots i Operadors de Drons amb Intel·ligència Artificial (IA) (Escenaris STS01). Especialitat en Seguretat Pública, Privada i Emergències
- Seguretat d'Esdeveniments i Espectacles, una Visió Integral
- Tècniques de Comunicació Aplicades a la Investigació (Declaració Policial)
Amb aquesta nova col·laboració, l’Escola reafirma la seva aposta per la formació de qualitat i adaptada a les necessitats dels professionals del sector públic i privat, tot promovent sinergies amb col·lectius claus com el de la policia local.