El grup GREIP porta a terme l’Escola doctoral 2020

Escola doctoral GREIP
El Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües va organitzar l’Escola Doctoral els dies 27, 28 i 29 de gener. A les jornades hi van assistir diferents ponents internacionals. 

06/02/2020

El Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP) ha organitzat l’Escola Doctoral 2020. L’esdeveniment es va portar a terme els dies 27, 28 i 29 de gener i va comptar amb la presència de tres ponents internacionals; el Dr. Johannes Wagner de la Universitat de Sud Dinamarca, el Dr. Ufuk Balaman del Centre de recerca HUMAN de Turquia i el Dr. Olcay Sert de la Universitat Mälardalen de Suècia.

Els assistents també van participar en les diferents sessions organitzades, on van poder participar en tallers de dades, presentació de comunicacions i cloendes.