Acte Inaugural del curs acadèmic 2020-2021

InauguracioVintMarta

El dimarts 20 d'octubre a les 13 h, té lloc de manera virtual, l'Acte Inaugural del curs acadèmic 2020-2021 de la Facultat de Ciències de l’Educació, en aquest enllaç podeu veure l'esdeveniment i en aquest enllaç podeu llegir la conferència.

15/10/2020

La conferència inaugural sota el títol "Educar i ensenyar en temps d’incerteses” ha estat impartida per la Dra. Rosa Maria Pujol Vilallonga, professora del departament de didàctica de la matemàtica i de les ciències experimentals.

Durant l'acte s'ha fet una menció especial al professorat que durant el curs acadèmic 2019-2020 ha estat jubilat i als alumnes mereixedors dels premis extraordinaris.

L’acte ha estat presidit per la Sra. Margarita Arboix, Rectora Mgfca. de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En aquest enllaç podeu veure l'esdeveniment.

En aquest enllaç podeu llegir el document de la conferència en pdf.