VII Jornadas de aspectos éticos de la investigación biomédica

IMG_VII_Congres_biomedic

Es celebrarà a Madrid els dies 27 i 28 de novembre del 2018 al Salón Ernest Lluch del Instituto de Salud Carlos III.

15/07/2018

Aquest any el fil conductor és “Más allá de los ensayos clínicos: el papel de los comités de ética de la investigación” un dels temes a tractar és el de l'acreditació dels comitès d’ètica de la investigació i els organismes públics i de les universitats.

Les Jornades també contaran amb la conferència del professor Josep Santaló, catedràtic de Biologia Cel·lular, Fisiologia e Immunologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i membre de  la CEEAH que parlarà sobre "Retos para la ética de la investigación en seres humanos en los tiempos del CRISPR/Cas9"

Es pot trobar més informació al web: http://eventos.aymon.es/jornadabioetica2018/?sec=carta_de_presentacion