Tres graduats de la UAB, Premis Nacionals de Fi de Grau

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Els tres exalumnes de la UAB David Aguilera, Juan Manuel Agulló i Antonio García han estat reconeguts pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats amb els Premis Nacionals de Fi de Grau d’Educació Universitària.

07/12/2018

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha guardonat amb el Premi Nacional de Fi de Grau d’Educació Universitària a tres antics estudiants de la UAB com a reconeixement de la seva excel·lència acadèmica i a la brillantor dels seus estudis.

Els exalumnes premiats han estat David Aguilera, graduat en Humanitats, Segon Premi Nacional; Juan Manuel Agulló, graduat en Ciències Biomèdiques, Tercer Premi Nacional; i Antonio García Galán, graduat a Administració i Direcció d’Empreses, Tercer Premi Nacional. Tots ells van concloure els seus estudis durant el curs acadèmic 2014-2015.

La resolució, que es va fer pública el 4 de desembre, va concedir 57 Primers premis, amb una dotació de 3.300 euros cadascun; 57 Segons Premis, dotats amb 2.650 euros per a cada premiat; i 57 Tercers Premis, amb 2.200 euros.

Per tal de presentar-se, els alumnes sol·licitants havien de tindre una nota mitjana de com a mínim 9, excepte en el cas dels estudiants de enginyeries i arquitectura, que necessitaven un 8. També es valoraven altres aptituds com els idiomes, la participació a activitats relacionades amb el grau o les estàncies a l’estranger.