S'obre el període d'inscripcions als Premis Literaris

ConvoPremisLiteraris2019

Del 10 de desembre de 2018 a l’11 de febrer de 2019 s’obre el període de presentació dels originals per participar en la nova edició dels Premis Literaris que convoquen l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la UAB.

19/12/2018

Del 10 de desembre de 2018 a l’11 de febrer de 2019 s’obre el període de presentació dels originals per participar en la nova edició dels Premis Literaris que convoquen l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

La cita cultural, que té per objectiu promoure la difusió d’obres originals i inèdites incloses en gèneres diversos, com la novel·la, la poesia o la narrativa, arrenca un any més amb les següents modalitats de premis:

XXV Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders»

XXIV Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol»

X Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert»

Un any més, les bases del concurs i la modalitat d’entrega d’originals es podran consultar a través de la pàgina web habilitada per al certamen literari: http://premis-literaris.uab.cat