S’obren les inscripcions a la Lliga de debat Universitari

IMG_lliga_debat_uni

Torna la Lliga de debat universitària de la UAB. Fins al 16 d'abril, tots els equips es poden inscriure amb aquest formulari. El guanyador participarà de la competició que organitza La Xarxa Vives.

17/03/2020

Ja són aquí les inscripcions de la lliga de debat universitària de la UAB. Si estàs matriculat a qualsevol centre de la UAB i tens ganes de posar a prova les teves habilitats de debat, aquesta és la teva oportunitat. El torneig serà quan la situació ho permeti i l’equip guanyador competirà en la fase final de la Xarxa Vives que tindrà lloc a la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona).

Qui participi i així ho vulgui, pot reconèixer l’activitat amb 2 crèdits ECTS. Podeu consultar les bases i el reglament de la competició al web de Dinamització Comunitària. La competició és en equip, d’entre 2 i 5 persones, però la inscripció es realitza individualment omplint el formulari d’inscripció i abans del 16 d'abril.

Si no tens equip i hi vols participar, pots inscriure’t i l’organització farà una proposta d’equip per participar-hi. Uns dies abans de la competició tots i totes les participants estan convidats a assistir a una sessió de formació que donarà el tret de sortida per la Lliga de debat 2020.