Recuperació parcial de l’import de la paga extraordinària de l’any 2013

Recuperació parcial de la paga extra 2013

En aplicació del Decret llei 7/2019, la Universitat Autònoma de Barcelona abonarà a la nòmina del mes d'octubre un 30 % de l'import que el personal va deixar de percebre en l'exercici 2013.

09/10/2019

La UAB abonarà al personal el 30% de la paga extraordinària de 2013 a la nòmina del mes d’octubre, d’acord amb l’establert al Decret llei 7/2019.

En el cas del personal que va treballar a la Universitat l'any 2013 que a 1 de gener de 2019 no estava en actiu (personal jubilat o en situació d'excedència, per exemple) i que ja va sol·licitar la devolució de la recuperació parcial del 10% via formulari, se li abonarà d’ofici la quantitat corresponent.