Recerques per aprendre: Psicologia

Imatge Recerques per aprendre: Psicologia

Aquesta activitat basada en cinc conferències tindrà lloc el 29 d'abril de 2020, de 10 a 13.30h, a l'Auditori de la Facultat de Lletres de la UAB.

04/03/2020

Un dels objectius del Programa Argó de l’ICE de la UAB és apropar la universitat a l’alumnat de secundària i batxillerat. La UAB és una universitat que, entre altres aspectes, destaca per la seva recerca d’excel·lència.

Recerques per aprendre és una nova modalitat Argó que té la finalitat de donar a conèixer les recerques que es fan des de diferents àrees de coneixement de les diverses facultats de la UAB. Aquesta activitat va dirigida a alumnat de 1r i 2n de Batxillerat i és en format conferència.

Web dels tallers