Oberta la matrícula a la UAB Barcelona Summer School

UAB Barcelona Summer School

Entre juny i agost tindrà lloc la UAB Barcelona Summer School, l'escola d'estiu de la UAB que permet gaudir d'una experiència internacional i fer cursos amb reconeixement acadèmic. Els estudiants estrangers que es matriculin abans de l'1 d'abril tindran d'un 10% de descompte.

18/02/2019

La UAB ha obert el termini per inscriure's a la UAB Barcelona Summer School, cursos d'estiu de tres setmanes de durada impartits majoritàriament en anglès, per als estudiants internacionals. Els que es matriculin abans de l'1 d'abril gaudiran un 10% de descompte. L'oferta d'enguany inclou novetats com ara cursos d'espanyol com a llengua estrangera, i hi haurà un programa d'activitats lúdiques per relacionar-se amb altres estudiants i conéixer la Universitat i el seu entorn. Els estudiants locals s'hi podran inscriure a partir del mes de maig.

Aquests cursos tenen un reconeixement acadèmic de sis crèdits ECTS per curs. Abasten àmbits acadèmics molt diversos i, tot i que la majoria són impartits en anglès, hi ha també l'opció d'aprendre i millorar l'espanyol com a llengua estrangera. Els cursos seran impartits al campus de la UAB en dos períodes diferents: una part es desenvoluparà entre el 25 de juny i el 12 de juliol, i la resta es desenvoluparà entre el 15 de juliol i el 2 d'agost.

L'oferta inclou cursos sobre economia, geografia, medi ambient, història, etc. Les novetats d'enguany són els nous cursos sobre bioètica, espanyol com a llengua estrangera (nivells A2 i B1), neurociència del comportament, gèneres periodístics i visions de l'Espanya contemporània a través del cinema. A més, per segon any, la companyia teatral Comediants intervindrà en el curs "Urban Performing Arts". Tots els cursos seguiran un horari de matí i, a les tardes, hi haurà un curs complementari d'espanyol bàsic (nivell A1) de dos crèdits ECTS.

A més, la UAB Barcelona Summer School inclou el Buddy Programme, que vol facilitar als estudiants internacionals el contacte amb altres estudiants de la Universitat per tal de familiaritzar-se amb les activitats del campus i amb la cultura i la societat locals. Al llarg de les tres setmanes del curs, els estudiants practicaran llengües, faran una passejada pel campus, realitzaran una activitat esportiva, compartiran un dinar internacional o assistiran a una demostració dels Ganàpies, la colla castellera de la UAB. A més, els participants de la UAB Barcelona Summer School podran accedir de franc al Servei d'Activitat Física.

Més informació: UAB Barcelona Summer School