Oberta la matrícula a la UAB Barcelona Summer School

UAB Barcelona Summer School

Entre els mesos de juny i agost, tindrà lloc la UAB Barcelona Summer School, l'escola d'estiu de la UAB que permet gaudir d'una experiència internacional tot realitzant cursos de tres setmanes de durada, majoritàriament en anglès, amb reconeixement acadèmic.

18/02/2019

Els cursos seran impartits al campus de la UAB en dos períodes: una part es desenvoluparà entre el 25 de juny i el 12 de juliol, i la resta es desenvoluparà entre el 15 de juliol i el 2 d'agost.

La UAB ha obert el termini per inscriure's a la UAB Barcelona Summer School, cursos d'estiu de tres setmanes de durada impartits majoritàriament en anglès, per als estudiants internacionals. L'oferta d'enguany inclou novetats com ara cursos d'espanyol com a llengua estrangera, i hi haurà un programa d'activitats lúdiques per relacionar-se amb altres estudiants i conéixer la Universitat i el seu entorn.

Aquests cursos tenen un reconeixement acadèmic de sis crèdits ECTS per curs. Abasten àmbits acadèmics molt diversos i, tot i que la majoria són impartits en anglès, hi ha també l'opció d'aprendre i millorar l'espanyol com a llengua estrangera. Els cursos seran impartits al campus de la UAB en dos períodes diferents: una part es desenvoluparà entre el 25 de juny i el 12 de juliol, i la resta es desenvoluparà entre el 15 de juliol i el 2 d'agost.

L'oferta inclou cursos sobre economia, geografia, medi ambient, història, etc. Les novetats d'enguany són els nous cursos sobre bioètica, espanyol com a llengua estrangera (nivells A2 i B1), neurociència del comportament, gèneres periodístics i visions de l'Espanya contemporània a través del cinema. A més, per segon any, la companyia teatral Comediants intervindrà en el curs "Urban Performing Arts". Tots els cursos seguiran un horari de matí i, a les tardes, hi haurà un curs complementari d'espanyol bàsic (nivell A1) de dos crèdits ECTS.

A més, la UAB Barcelona Summer School inclou el Buddy Programme, que vol facilitar als estudiants internacionals el contacte amb altres estudiants de la Universitat per tal de familiaritzar-se amb les activitats del campus i amb la cultura i la societat locals. Al llarg de les tres setmanes del curs, els estudiants practicaran llengües, faran una passejada pel campus, realitzaran una activitat esportiva, compartiran un dinar internacional o assistiran a una demostració dels Ganàpies, la colla castellera de la UAB. A més, els participants de la UAB Barcelona Summer School podran accedir de franc al Servei d'Activitat Física.

Més informació: UAB Barcelona Summer School