Nous dissenys de la carpeta i l’agenda UAB 2020-2021

Carpeta i agenda 2020-2021

Descobreix les noves carpetes i agendes 2020-2021! Un disseny renovat amb les columnes i el verd del campus com a protagonistes. Aviat les podràs lluïr sota el braç!

10/07/2020

Renovem el disseny de la carpeta i l’agenda mantenint el protagonisme de les columnes i el color verd del campus.

Arriben les noves carpetes i agendes pel curs 2020-2021, que combinen un disseny renovat amb el protagonisme de les columnes de Bellaterra, un dels escenaris amb més fans a les xarxes socials i més repetits als Instagrams dels UABers. Són columnes, però, de color verd, el color de la UAB, que representa el campus i posa en valor l’espai natural únic en què es troba la universitat i també l’aposta per un món més ecològic, saludable i sostenible.

El resultat és un disseny modern i atractiu que aviat podran presumir sota el braç els futurs estudiants de la universitat. Ja estem repartint les carpetes per tots els centres perquè puguis recollir la teva quan comenci el curs 2020-2021.

La carpeta i l’agenda anual de les universitats és com la samarreta dels equips de fútbol. Any rere any, els nous dissenys desvetllen simpaties i antipaties. Tenim moltes ganes de saber-ne què en penses. En aquest link trobaràs totes les fotos de la carpeta i l’agenda 2020, i et convidem a ser dels primers en presumir-les o dels primers a posar-nos verds amb el hashtag #carpetaUAB

Les quatre columnes que presideixen un dels accessos al campus, obra de l’escultor Andreu Alfaro, han esdevingut tota una icona i un signe d’identitat de la Universitat Autònoma de Barcelona. Amb una altura de fins a 40 metres, identifiquen el campus i representen la unió entre la comunitat universitària catalana i les relacions inseparables entre la natura, la ciència, l’art i la identitat.