Mor el professor Juli Real Obradors

Juli Real Obradors

Ens ha deixat Juli Real Obradors, professor del Departament de Química. La Universitat expressa el condol més sentit a totes les persones que el coneixien i l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

29/11/2019

Ens ha deixat Juli Real Obradors, professor del Departament de Química. La cerimònia de comiat tindrà lloc el dissabte 30 de novembre, a les 10 h, al Tanatori de Castellar del Vallès (carrer del Serrat del Vent, s/n).