Maria Prats Ferret, nova directora de l'Observatori per a la Igualtat

Maria Prats i Ferret, nova directora de l'Observatori per a la Igualtat
Maria Prats i Ferret,

Després de dos anys al capdavant de l'Observatori per a la Igualtat de la UAB, Joana Gallego passa el relleu de la direcció a la professora Maria Prats Ferret.

07/01/2019

Des del dia 1 de gener Maria Prats Ferret és la nova directora de l'Observatori per a la Igualtat i pren el relleu de Joana Gallego, que ha estat la directora de l'Observatori durant dos anys i que ara fa un pas al costat per motius personals.

Maria Prats Ferret és professora d’Anàlisi Geogràfica Regional al Departament de Geografia i desenvolupa recerca en geografia social des d’una perspectiva interseccional, principalment en geografia i gènere i en geografies de la infància i la joventut. Forma part del Grup de Recerca de Geografia i Gènere(UAB), un grup d'estudis que té com a objectiu principal consolidar la perspectiva feminista en la geografia i aconseguir la transversalitat de gènere en la disciplina. A més, és professora del Màster Interuniversitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania, membre de l’Institut Interuniversitari en Estudis de Dones i Gènere i coordina el Mínor d'Estudis de Gènere de la UAB.

Cal destacar que en els darrers anys ha format part del Consell Assessor de l’Observatori per a la Igualtat i ha col·laborat en diverses actuacions.