Margarita Arboix, reconeguda per la seva trajectòria als premis Sepor d'Or

Premi Sepor

La Fira Nacional, Ramadera, Industrial i Agroalimentària distingeix la trajectòria de persones i institucions amb els premis Sepor. La catedràtica de farmacologia veterinària i rectora de la UAB Margarita Arboix ha rebut el Premi compromís amb el sector.

22/10/2020

Margarita Arboix, rectora de la UAB i catedràtica de farmacologia veterinària, ha estat guardonada amb el Premi compromís amb el sector a l'edició d'enguany dels premis Sepor d'Or, que són lliurats en el marc de la Fira Nacional, Ramadera, Industrial i Agroalimentària. Arboix ha rebut aquesta distinció en reconeixement a la seva "trajectòria, implicació indubtable i aportació al sector". L'acte de lliurament ha tingut lloc avui, 27 d'octubre, en format virtual. La distinció a Arboix ha estat lliurada per Antonio Luengo, conseller d'Aigua, Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi Ambient del govern murcià.

Els premis Sepor d'Or, que reconeixen personalitats, empreses i institucions del sector ramader i agroalimentari, arriben enguany a la seva quarta edició. Van ser creats amb motiu del cinquantè aniversari de Sepor, la principal fira nacional del sector, que rep cada any milers de visitants i compta amb centenars expositors nacionals i internacionals. Enguany, degut a la pandèmia de COVID-19, la fira es desenvoluparà en format virtual entre els dies 26 i 29 d'octubre.

Arboix és doctora en ciències biològiques. El 1976, es va incorporar al Departament de Farmacologia de la Facultat de Medicina de la UAB i, el 1985, va passar a desenvolupar la seva docència en els estudis de veterinària. Ha ocupat els càrrecs de subdirectora general de Medicaments Veterinaris a l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris, la Direcció dels Serveis Territorials de Salut a Barcelona i la Direcció General de Recursos Agrícoles i Ramaders del Ministeri de Medi Ambient, Medi Rural i Marí. És rectora de la UAB des de l'any 2016.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Vida terrestre
  • Salut i benestar