La UAB organitza una xocolatada solidària per a la investigació del càncer infantil

Xocolatada solidària

La UAB és la primera universitat que se suma a aquesta iniciativa, que té com a objectiu la recaptació de fons en benefici del laboratori d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. La xocolatada solidària serà el dijous 14 de febrer, a partir de les 9 h, a nou punts repartits pel campus de la UAB a Bellaterra i un al campus de Sabadell.

06/02/2019

El proper dia 14 de febrer, entre les 9 i les 11 h, tindrà lloc a la UAB una xocolatada solidària en benefici del laboratori d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. La UAB és la primera universitat que se suma a aquesta iniciativa, a la que hi ha participat altres entitats educatives.

Per a dur a terme aquesta acció solidària, la UAB compta amb la col·laboració de les empreses concessionàries de restauració Aramark, Clece i Grup Soteras, i de Xocolates Torras, que han facilitat els ingredients necessaris per dur a terme aquest esmorzar solidari. Les 3.000 racions de xocolata (uns 600 litres) amb melindros seran repartides per voluntaris en deu punts del campus de la UAB (Comunicació, Educació i FTI, Enginyeria, Lletres i Psicologia, Medicina, Veterinària, Rectorat, campus de Sabadell i al vial peatonal entre Ciències i Biociències i Ciències Socials). S’estableix un donatiu mínim de dos euros per ració, que les persones que hi col·laborin hauran de dipositar en una urna ubicada en el mateix punt i que serà lliurada a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Més informació: Xocolatada solidària