La UAB, millor universitat pública d’Espanya en qualitat docent segons Times Higher Education

THE imatge

La Universitat Autònoma de Barcelona ha millorat 8 posicions en l’Europe Teaching Ranking, que avalua la qualitat docent de les universitats europees, i és la 12a d’Europa.

05/07/2019

La Universitat Autònoma de Barcelona ha assolit la 12a posició en la segona edició de l’European Teaching Rankings que publica Times Higher Education. El rànquing, el primer adreçat exclusivament a la docència, empra indicadors orientats a quatre pilars bàsics: els recursos per a la docència, el compromís i la interacció entre els estudiants i la institució, els resultats generats per la universitat i l’existència d’un entorn inclusiu. La UAB, que ha millorat 8 posicions respecte de l'edició anterior, destaca especialment pels recursos adreçats a l’ensenyament i l’entorn inclusiu del campus.

El rànquing considera la UAB al capdavant de les universitats públiques de l’Estat, seguida de la Universidad Autónoma de Madrid, en la posició 18, i de la Universitat de Barcelona, en la 29. La Universidad de Navarra, privada, és la primera de l’Estat, en tercera posició entre les europees, després de les d’Oxford i Cambridge.

L’anàlisi té en compte els resultats de l’European Student Survey, que examina un ampli ventall d’aspectes, com el compromís dels estudiants amb els seus estudis, la interacció amb els professors, la qualitat dels serveis de la universitat i les oportunitats per desenvolupar habilitats que els ajudin a preparar-se per al seu desenvolupament professional després de la universitat.

Més informació:
THE’s top-ranked European universities by teaching excellence