La UAB commemora amb un col·loqui i un taller el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència

Nena Ciencia
istockphoto/monkeybusinessimages

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, les Facultats de Ciències i de Biociències i l’Observatori per a la Igualtat organitzen el proper dilluns 11 de febrer el col·loqui “Ampliem la mirada a les ciències”, i dijous 14 el taller “Stem amb tu”, amb l’ICE, dirigit a centres educatius.

01/02/2019

El col·loqui “Ampliem la mirada a les ciències”, el proper dilluns 11 de febrer, de 13h a 14h a la sala de juntes de l’edifici C, comptarà amb la benvinguda de la vicerectora d’alumnat i ocupabilitat, Sara Moreno, i amb la participació de Núria Semis Campos, graduada en genètica i estudiant de sociologia de la UAB; Cristina Sans Ponseti, estudiant de doctorat al CEHIC; i Sandra Saura Mas, professora de la Facultat de Biociències i investigadora del CREAF.

D'altra banda, el dijous 14 de febrer, a les 10h, la sala d’actes de les Facultats de Ciències i de Biociències acollirà el taller de cloenda “Stem amb tu a la UAB”, dirigit a centres educatius, amb una benvinguda a càrrec de Anna Ortiz, sots-directora de l’ICE-UAB; Josep Enric Llebot, Secretari de l’Institut d’Estudis Catalans; Maite Paramio, Presidenta d’AMIT-CAT; Gemma Garcia, Coordinadora de “STEM amb tu” i Vicedegana de la Facultat de Ciències.

Posteriorment tindrà lloc la taula rodona “Per què estudiar i treballar en STEM?”. Hi intervindran la física Maria Cabello; Begonya Oliveras, Coordinadora del Programa ARGÓ de l’ICE-UAB; i la matemàtica Núria Folguera. L’acte està organitzat per l’Associació de Dones Científiques i Tecnòlogues a Catalunya i el programa ARGÓ de l’ICE-UAB, i està patrocinat per Institut d’Estudis Catalans (premi Creu Casas 2017).