La UAB Barcelona Summer School s'impartirà virtualment

UAB Barcelona Summer School

Enguany, la UAB Barcelona Summer School tindrà lloc en fomat virtual. Del 22 de juny al 10 de juliol, s'impartiran disset cursos, la majoria en anglès, i es desenvoluparà el programa social per acostar els estudiants locals i foranis. La matrícula ja està oberta.

13/05/2020

Del 22 de juny al 10 de juliol es desenvoluparà la UAB Barcelona Summer School, l'escola d'estiu de la UAB per a estudiants de grau i de postgrau, tant locals com estrangers. Enguany, la docència s'impartirà de manera virtual i hi haurà un programa social també online.

La UAB Barcelona Summer School té una duració de tres setmanes i es desenvoluparà de dilluns a divendres, entre les 9 i les 13 h, però en dos horaris diferents. El període 1 (de 9 a 12 h) començarà a primera hora amb les classes, continuarà amb un seminari interactiu la segona hora i tancarà la jornada amb les tutories programades. El període 2 (de 10 a 13 h) realitzarà, per aquest ordre, les tutories, les classes i els seminaris.

Hi haurà 17 cursos sobre diferents camps acadèmics (art, psicologia, bioètica, periodisme...) i la major part s'impartiran en anglès. Com a novetats, s'estrenaran nous cursos sobre reptes contemporanis a les relacions internacionals, enologia i gastronomia, política espanyola i programació avançada. Hi haurà també un curs d'espanyol com a llengua estrangera (nivell A2).

Pel que fa al programa social o "Buddy Programme", s'organitzaran activitats online per permetre als estudiants internacionals i nacionals de la UAB Barcelona Summer School trobar-se virtualment amb estudiants de la UAB i conèixer la cultura local.

La participació als cursos es pot convalidar per sis crèdits ECTS. El preu de la inscripció és de 200 euros per assignatura per als estudiants de la UAB i 840 euros per assignatura per a la resta d'alumnat. Els estudiants de les universitats que formen part de les xarxes YERUN Network i ECIU Consortium tenen un 20% de descompte sobre el preu d'inscripció. La matrícula està oberta a través del web de la UAB Barcelona Summer School.

Més informació: UAB Barcelona Summer School

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Educació de qualitat
  • Aliança pels objectius