UAB Barcelona Summer School

Make the best of your summer

La millor manera de gaudir d’una experiència internacional en un entorn natural i dinàmic mentre descobreixes Barcelona. La UAB Barcelona Summer School ofereix una varietat d’assignatures, amb reconeixement acadèmic, de tots els àmbits, en dos períodes de tres setmanes. La major part del cursos són en anglès però hi ha l'opció d'aprendre i millorar el teu espanyol com a Llengua Estrangera.

La major part dels cursos s'imparteixen en anglès

ECTS per assignatura

Programa Social: una experiència d’internacionalització a Barcelona

Cursos en el campus de la UAB, un entorn natural que ofereix els millors serveis: esports, oci, cultura i allotjament

A 35 minuts del centre de Barcelona

2 períodes de 3 setmanes des de finals de Juny a principis d’Agost

Una de les millors universitats en els rànquings internacionals més importants

Pots cursar una assignatura de matí i de tarda a cada període.  Enrol now!

PRIMER PERÍODE: del 25 de juny al 12 de juliol de 2019. De dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00h (*)
Preu: 840€ per assignatura (6 ECTS)

(*) Durant les primeres dues setmanes d'aquest període les classes s'impartiran de 9:00 a 13:30h, ja que el dilluns 24 de juny és festa autonòmica

SEGON PERÍODE: del 15 de juliol al 2 d'agost de 2019. De dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00h
Preu: 840€ per assignatura (6 ECTS)

CURSOS DE TARDA: de dilluns a divendres, de 15:00 a 17:00h. Al primer i segon període.
Preu: 280€ per curs (2 ECTS)

Avís: els cursos estan subjectes a canvis.