UAB Barcelona Summer School

Make the best of your summer

La millor manera de gaudir d’una experiència internacional en un entorn natural i dinàmic mentre descobreixes Barcelona. La UAB Barcelona Summer School ofereix una varietat d’assignatures, amb reconeixement acadèmic, de tots els àmbits, en dos períodes de tres setmanes. La major part del cursos són en anglès però hi ha l'opció d'aprendre i millorar el teu espanyol com a Llengua Estrangera.

La major part dels cursos s'imparteixen en anglès

ECTS per assignatura

Programa Social: una experiència d’internacionalització a Barcelona

Cursos en el campus de la UAB, un entorn natural que ofereix els millors serveis: esports, oci, cultura i allotjament

A 35 minuts del centre de Barcelona

2 períodes de 3 setmanes des de finals de Juny a principis d’Agost

Una de les millors universitats en els rànquings internacionals més importants

Pots cursar una assignatura per període.  Enrol now!

PRIMER PERÍODE: del 25 de juny al 12 de juliol de 2019. De dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00h (*)
Preu: 840€ per assignatura (6 ECTS)

• Bioethics
  • Computer Networks
  • Discovering the Fascinating World of Nanoscience and Nanotechnology
  • Español como Lengua Extranjera (A2 MCER) / Spanish as a Foreign Language (level A2 CEFR)
  • Fundamentals of Psychobiology
  • Geography of Global Change
  • Leadership, Negotiation Techniques
  • Planet Earth
  • Psychological First Aid
  • Urban Performing ArtsComediants

(*) Durant les primeres dues setmanes d'aquest període las classes s'impartiran de 9:00 a 13:30h, ja que el dilluns 24 de juny és festa autonòmica

SEGON PERÍODE: del 15 de juliol al 2 d'agost de 2019. De dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00h
Preu: 840€ per assignatura (6 ECTS)

• Behavioral Neuroscience
  • Career Development for the Common Good
  • Critical Thinking
  • Español como Lengua Extranjera (B1 MCER) / Spanish as a Foreign Language (level B1 CEFR)
  • European Economic Integration
  • History of Asia
  • How Cities Bounce Back from a Terror Attack: Barcelona (Spain) as an Experience
  • Theory and Techniques of Journalism Genres
  • Visiones de la España Contemporánea a Través del Cine / Contemporany Spain Trough the Eye of the Movie Camera

CURSOS DE TARDA: de dilluns a divendres, de 15:00 a 17:00h. Al primer i segon període.
Preu: 280€ per curs (2 ECTS)

• Curso Complementario de Español Básico (A1 MCER) / Complementary Spanish Basic (level A1 CEFR)

Avís: els cursos estan subjectes a canvis.