La UAB acull la jornada sobre els ‘Reptes en la formació universitària en l’àmbit de les Biociències’

Facultat de Biociències UAB

El divendres 8 de novembre, la Facultat de Biociències de la UAB acull la Jornada ‘Reptes en la formació universitària en l’àmbit de les Biociències’, impulsada per l’AQU Catalunya, amb l’objectiu de fer difusió dels resultats dels estudis d’inserció laboral dels graduats. L’acte serà inaugurat per la rectora, Margarita Arboix.

06/11/2019

L’acte, que serà inaugurat per la rectora de la UAB, Margarita Arboix, tindrà lloc a les 9.30 hores, a la sala d’actes de la Facultat de Biociències. A continuació, Néstor Torres, vicerector d’Innovació Docent, Qualitat i Campus de la Universidad de La Laguna impartirà la ponència: “Com, què i per a què ensenyem (Biociències)?”. Sandra Nieto, responsable de l’enquesta al col·lectiu ocupador d’AQU Catalunya parlarà de “L’opinió del col·lectiu ocupador sobre la formació en l’àmbit de les Biociències”.

La jornada finalitzarà amb una taula rodona moderada per Montserrat Vendrell, presidenta del Consell Social de la Universitat Pompeu Fabra i en la que intervindran Jordi Barbé, catedràtic de Microbiologia de la UAB; Sergi Trilla, de Trifermed; Ramon Gomis, director dels Estudis de Ciències de la Salut a la Universitat Oberta de Catalunya i Ismael Ávila, graduat en Biotecnologia per la UAB.

La cloenda de la jornada serà a càrrec de Josep Joan Moreso, president d’AQU Catalunya i Jaume Farres, degà de la Facultat de Biociències de la UAB.

Més informació: Programa de la Jornada ‘Reptes en la formació universitària en l’àmbit de les Biociències’