La UAB acull la jornada "I després del doctorat, què?"

Dimarts 19 de juny  va tenir lloc a la sala de cinema de la UAB la jornada “I després del doctorat, què?”, orientada a donar algunes claus de futur als investigadors dels últims cursos del doctorat.

27/06/2018

L’Escola de Doctorat va organitzar, juntament amb el Servei d’Ocupabilitat de la UAB, aquesta jornada en la que es van presentar les opcions professionals que els doctors tenen al seu abast una vegada acabats els seus estudis. La secretària acadèmica de l’Escola de Doctorat va ser l’encarregada d’obrir aquest acte, que també va comptar amb personal de l’àmbit de Recerca, responsable de donar algunes pinzellades sobre les sortides nacionals i internacionals que els investigadors tenen al seu abast. Per la seva part, el Servei d’Ocupabilitat es va presentar com a via d’integració al món de l’empresa.

L’acte es va tancar amb una taula rodona moderada pel Vicegerent de Recerca i on van participar investigadors-doctors que han desenvolupat la seva trajectòria professional en àmbits molt diversos.