La tercera edició del Gespa Price arriba a la UAB, aquest cop des de casa

cartell_GespaPrice

El festival Gespa Price és un espai de trobada entre les persones de la comunitat educativa interessades en l’art i la cultura: hi pot participar tothom, ja sigui com a espectador o com artista, i està obert a tots els nivells.

21/05/2020

El proper 28 de maig, Art en Curs organitza la seva tercera edició del festival Gespa Price, un esdeveniment pensat com a espai de trobada entre els i les estudiants interessats i interessades en l’art, en qualsevol de les seves formes. Les persones interessades podran enviar les seves obres fins el 23 de maig a través del correu d’Art en Curs (encursat@gmail.com), sense importar si són amateurs o professionals.

Durant tot el dia, la pàgina web d’Art en Curs publicarà les obres rebudes, que tindran com a temàtica “com ha canviat l’espai domèstic durant la quarentena?“. Les peces poden ser de dos formats: arts visuals d’imatge física, com fotografies o pintura; i videoperformance, ja siguin de dansa, de poesia o de qualsevol altra mena. Els anys anteriors, les temàtiques han estat la gespa com a espai de trobada, al 2019; i el relleu de les generacions anteriors, al 2018, després de la primera edició.

Art en Curs és un col·lectiu que dona espai als talents artístics, culturals i filosòfics de la universitat i que vol contribuir a la creativitat i a la transferència horitzontal del coneixement dins la comunitat educativa.

El Gespa Price: un recital històric

La primera edició del Gespa Price va ser el 1975 i, 44 anys després, al 2018, Art en Curs va decidir recuperar-lo. En aquella primera trobada, celebrada un 15 de maig, es van reunir a la plaça Cívica de la UAB (un descampat en aquell moment) més de dos mil estudiants que volien escoltar els setanta poetes convidats. D’aquell dia, queden un vídeo de la jornada i el relleu agafat per Art en Curs.