L’ICTA-UAB, l’IBB i l’INc convoquen el concurs Elevator Pitch

Elevator Pitch
istockphoto/trifonenko

Els instituts IBB, INc i ICTA-UAB convoquen un concurs adreçat als doctorands i investigadors postdoctorals dels seus centres. El repte plantejat és que els participants expliquin la recerca que estan duent a terme en només dos minuts.

09/01/2019

Els instituts de la UAB IBB, INc i ICTA-UAB, convoquen un concurs adreçat als doctorands i investigadors postdoctorals dels seus centres. El repte plantejat és que els participants expliquin la recerca que estan duent a terme en només dos minuts d’una manera interessant, amena i, fins i tot, divertida.

Per dur-ho a terme, la convocatòria contempla la realització d’un curs gratuït impartit pel grup Big Van Ciència en què aprendran a parlar de ciència en públic.

En quatre sessions formatives, els participants podran adquirir fórmules i tècniques de narració oral escènica per poder gaudir de l’experiència despertant l’interès del públic envers el seu projecte científic.

El curs formatiu s’impartirà tots els dimarts de febrer del 2019, de les 15 a les 19 hores, i el concurs es durà a terme el proper 14 de març de 2019 a la Facultat de Medicina. Hi haurà premis per a les tres millors intervencions.

Les places són limitades i els interessats a participar hauran d’inscriure’s enviant un correu comunicacio.inc@uab.cat abans del 15 de gener del 2019.

Els centres organitzadors IBB, INc i ICTA-UAB, agrupats en el marc de l’Observatori de Difusió de la Ciència (ODC) de la UAB, organitzen l’activitat sota la subvenció de la FECyT.