Joan-Ramon Daban impartirà la conferència de Sant Albert

Conferència Sant Albert 2019

El professor emèrit del Departament de Bioquímica i de Biologia Mol·lecular impartirà dimecres 13 la conferència “Emmagatzematge segur i funcional del DNA”, amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró de les facultats de Ciències i de Biociències.

07/11/2019

Amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró de les facultats de Ciències i de Biociències, el dimecres 13 de novembre, a les 12 h, a la sala d'actes d'ambdues facultats, tindrà lloc la conferència “Emmagatzematge segur i funcional del DNA”, que impartirà el Dr. Joan-Ramon Daban, professor emèrit del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular de la UAB.

Com cada any i per tal de facilitar l'assistència a l'acte, se suspendran les classes des de les 12 h fins a les 14 h, excepte les classes pràctiques i les sortides de camp, els exàmens i aquelles activitats que siguin compartides per més d'una titulació a la mateixa hora i que siguin de difícil suspensió o reprogramació.

Més informació: Pòster de la conferència