Integrant la Recerca i Innovació Responsable als Projectes de Doctorat

HEIRRI4

El curs, enmarcat dins del projecte HEIRRI, va tenir lloc els dies 12 i 26 de febrer.

20/04/2018

El curs pilot “Integrant la Recerca i Innovacio Responsable als Projectes de Doctorat” va tenir lloc a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) els dies 12 i 26 de febrer de 2018, en el marc del projecte europeu HEIRRI.

L'objectiu del mateix va ser presentar als estudiants de doctorat diferents conceptes de recerca i innovació responsable (RRI) amb l'objectiu de dissenyar projectes de recerca més responsables.

El curs es va dividir en dues sessions. A la primera sessió, els estudiants de doctorat van reflexionar en grups sobre els conceptes de RRI, mitjançant diferents activitats i casos pràctics. A la segona sessió, els participants van presentar els seus projectes d'investigació i, a partir del feedback rebut, van identificar possibilitats per orientar-los d'una manera més responsable.

El curs "Integrant la Recerca i Innovacio Responsable als Projectes de Doctorat" va comptar amb la participació de 15 estudiants de doctorat procedents de diferents àmbits de recerca (medicina, ciències ambientals, història, sociologia, dret, psicologia, informàtica, química).