Gabriela del Valle disserta sobre el compromís de les aules d'extensió universitària

Facultat de Psicologia

La Facultat de Psicologia acollirà, el 3 de desembre, la dotzena jornada de treball amb responsables de les aules d'extensió universitària per a la gent gran, que organitza el programa Universitat a l'Abast. La UAB és la institució catalana que tutela més aules d'extensió universitària.

02/12/2019

El 3 de desembre, la Facultat de Psicologia acollirà una trobada de persones implicades en les aules d'extensió universitària, projecte que apropa el coneixement universitari a les persones grans. La trobada, que està organitzada pel programa institucional Universitat a l'Abast de l'Escola de Postgrau, inclourà una conferència de la sociòloga i gerontòloga Gabriela del Valle.

A les 10 h, la jornada serà inaugurada per Tatiana Rovira, degana de la Facultat, i Tomás Peire, coordinador acadèmic del programa Universitat a l'Abast. Seguidament, Sergi Arenas, coordinador tècnic d'Universitat a l'Abast, presentarà els resultats de l'enquesta prèvia enviada a les aules d'extensió universitària, i Gabriela del Valle, sociòloga i gerontòloga que ha exercit la docència a la Universitat de Còrdova (Argentina) i a la UAB i ha col·laborat amb admninistracions públiques i entitats del tercer sector, oferirà la xerrada "El compromís de les aules d'extensió universitària amb el seu entorn". A partir de les 12,30 h, els assistents faran una visita a les instal·lacions del centre.

Aquesta serà la dotzena jornada de treball amb responsables de les aules d'extensió universitària per a la gent gran i hi participaran les persones responsables de les aules tutelades per la UAB. Les aules d'extensió universitaria per a la gent gran són associacions independents que es vinculen lliurement a diferents universitats catalanes, que n'exerceixen la tutela acadèmica. El programa institucional Universitat a l'Abast, promogut per l'Escola de Postgrau, és la unitat a través de la qual les aules es vinculen a la UAB. Actualment, la UAB exerceix la tutela de divuit aules d'extensió universitària que estan presents a catorze poblacions del seu entorn geogràfic i apleguen més de 4.500 persones associades. La UAB és la universitat que té un major nombre d'aules vinculades i està present a un major nombre de municipis.

Més informació: Universitat a l'Abast