Ets UABer i vols explicar la teva experiència a futurs estudiants?

Estades de pràctiques promoció UAB

Convoquem 30 estades de pràctiques per a ajudar-nos a explicar la UAB i la vida universitària del Campus als futurs estudiants durant les activitats de promoció 2021. El termini per presentar les sol·licituds és obert fins al 8 d'octubre.

25/09/2020

Si ets estudiant de la UAB i tens ganes d’explicar la teva experiència, és el teu moment! Busquem 30 estudiants de grau i màster oficial amb ganes d’explicar l’oferta d’estudis i serveis de la Universitat i resoldre els dubtes dels futurs UABers.

Quins requisits has de complir?

• Si ets alumne de grau, has d'estar matriculat aquest curs (2020-21) i has d’haver superat, com a mínim, 120 crèdits (si la titulació és de 240 o superior) o 90 crèdits (si és de 180).
  • Si ets alumne de màster oficial, has d’estar matriculat aquest curs (2020-21).

És indispensable estar afiliat a la Seguretat Social, a més de comptar amb la cobertura de l’assegurança complementària de la UAB.

L’estada de pràctiques consta de 100 hores de col·laboració entre els mesos de gener i maig de 2021 i se centrarà en la participació en activitats i esdeveniments com ara les fires virtuals de graus, les minientrevistes als UABers, el Saló de l’Ensenyament, les Jornades de Portes Obertes, el Dia de les Famílies o d’altres, tant presencials com virtuals, com les que trobaràs al web del  #TesperemAlaUAB o que tot just estem començant a organitzar. La participació es reconeixerà amb un ajut de 746€ bruts en total.

T’interessa? Tens fins al 8 d'octubre (inclòs) per a presentar la teva sol·licitud al Nexus. Per a fer-ho, pots trobar la convocatòria amb el número de referència "28473 - Suport als esdeveniments de promoció" o cercant “Àrea de Comunicació i Promoció – UAB” a l’apartat Empresa del buscador de la plataforma. També la pots trobar simplement clicant al següent enllaç (cal estar registrat per a accedir-hi): 30 places de Suport esdeveniments de Promoció (100h).

A més, estem buscant també dos UABers més per fer de Youtubers de la UAB.

T’esperem!

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS