Es convoquen les beques AVENIR 2021-2022 amb destinació França

Estudiants

L’Ambaixada de França a España i l’Associació d’Amistat hispano-francesa Diálogo convoquen les beques AVENIR amb destinació França en l’edició 2021-2022.

17/03/2021

Aquest programa d’excel·lència està dirigit a estudiants amb residència a España que realitzaran durant el curs acadèmic 2021-2022 una estada d’estudis en una institució d’educació superior francesa, ja sigui en el marc d’una mobilitat individual (Grau o Máster a França o un Doctorat en co-tutela) com en un doble-diploma franco-espanyol o bé amb una mobilitat Erasmus+.

Aquest és l'enllaç a la pàgina web de Diálogo, amb tota la informació actualitzada.

Adjuntem també el formulari de candidatura que s'ha d'emplenar abans del 16 de maig de 2021

I el full de promoció del programa

Les Beques AVENIR amb destinació a França compten en aquesta edició amb més de 40 socis i més de 100 beques.

Els i les estudiants que tingueu preguntes sobre el programa AVENIR, podeu enviar una correu a l’adreça: avenir@dialogo.es

També podeu seguir el programa AVENIR a les xarxes socials i les pàgines web de Campus France que us detallem a continuació:

Site web de Campus France Espagne

Site web du siège de Campus France

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS