Esther Vera i Antonio Franco comenten l'actualitat política

Esther Vera i Antonio Franco

L'actual conjuntura política, entre les eleccions legislatives del mes de novembre passat i les properes eleccions al Parlament, serà analitzada pels periodistes Esther Vera i Antonio Franco a l'acte que tindrà lloc el proper 10 de desembre, al Pati Manning de Barcelona.

04/12/2019

El 10 de desembre, l'Associació AmicsUAB i l'Institut de Ciències Polítiques i Socials de la UAB organitzen l'acte "Entre dues eleccions...", que comptarà amb la intervenció dels periodistes Esther Vera i Antonio Franco i serà moderat per Joan Botella, catedràtic de ciència política de la UAB. Tindrà lloc a les 18 hores, al Pati Manning (C. Montalegre, 7. Barcelona). El debat, que s'emmarca dins del cicle "La universitat opina" de l'Associació AmicsUAB, tractarà sobre la situació social i política a Catalunya i al conjunt d'Espanya en l'actualitat, entre les eleccions legislatives del 10 de novembre passat i les properes eleccions al Parlament de Catalunya.

Esther Vera és la directora de l'Ara. Es va llicenciar en Ciències de la Informació i en Ciències Polítiques i de l'Administració a la UAB. Va ser redactora de Catalunya Ràdio, corresponsal de l'Avui a París i a Washinton, presentadora de Món 33 i directora de Valor afegit i d'Àgora a TV3, delegada a Catalunya de CNN+ i Cuatro i col·laboradora d'El País, entre d'altres. Va ser també directora de comunicació del Departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat i professora del Màster en Comunicació Corporativa de la URL, com també del màster en periodisme BCNY de la UB i la Universitat de Colúmbia.

Antonio Franco va ser fundador i director d'El Periódico de Catalunya. Abans, va treballar al  Diario de Barcelona i a Televisió Espanyola. Va ser també  director adjunt al diari El País, membre del Grup Democràtic de Periodistes durant la dictadura i redactor del codi deontològic del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Ha rebut els premis de periodisme Godó, Ortega y Gasset, Luca de Tena de periodismo i Antonio Asensio. Va exercir la docència a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB i va ser president de l'Associació d'Amics de la UAB entre el 2010 i el 2014.

Més informació: Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS)
Associació AmicsUAB