El màster en 1 minut #challenge

Hem convidat a totes les coordinadores i els coordinadors dels màsters i postgraus de la UAB a resumir-nos cadascun dels programes en un vídeo de menys d’1 minut. Un senyor repte!

23/07/2020

A les xarxes en diuen un “challenge”. En poc més de quinze dies, ja n’hem rebut més de 40! Pots veure’ls a el màster en 1 minut

Ara que totes i tots ens hem fet amics de la webcam, hem convidat a les coordinacions dels màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB a explicar-nos el seu programa en un vídeo de menys d’1 minut. A les xarxes, en diuen un “challenge”. En poc més de quinze dies, ja n’hem rebut més de 40! Pots veure els primers al web del repte, el màster en 1 minut. Visita’ns sovint perquè en tenim una pila que estem a punt de publicar!

Per què el màster? I per què a la UAB? En menys d’un minut, la coordinadora o el coordinador de cada programa et fa un súper-resum de tots els ets i uts de cada proposta formativa. Publiquem també els vídeos a la fitxa de cada programa perquè estem veient que són la millor carta de presentació, en 60 segons, per fer-se ràpidament a la idea sobre tots els quès i els perquès de cada màster i postgrau de la UAB.

L'oferta de màsters i postgraus UAB, tant en relació als màsters oficials com en relació als màsters i postgraus propis, constitueix una aposta estratègica de la Universitat Autònoma de Barcelona per contribuir al progrés social mitjançant la formació dels professionals, investigadors i emprenedors que requereixen els sectors econòmics i socials més innovadors. Una inversió en la teva carrera professional amb la garantia de la UAB.

Més informació:

El màster en 1 minut