El 'Curs virtual de Generació d'Idees i Emprenedoria Social', ara també en anglès

Subtítols en anglès

Adreçat a l'alumnat de Grau, consta de 15 píndoles audiovisuals, ara també disponibles amb subtítols en anglès per a l'alumnat internacional de la UAB. Entre els temes que tracta hi ha la creativitat, el model d'empresa cooperativa o les experiències d'emprenedoria narrades en primera persona.

08/01/2019

El visionat dels vídeos, amb una durada de 10-12 minuts, ha de seguir l’ordre establert (per veure’ls amb subtítols en anglès, només s’ha de clicar al botó CC del reproductor de vídeo), i cal superar un test de quatre preguntes per tal d’accedir al següent. A més, l’alumnat que aprovi el test de cada fase podrà obtenir un certificat personalitzat. El curs es divideix en tres fases de cinc píndoles cadascuna i està disponible al Campus Virtual de la UAB.

El temari complet es pot consultar en aquest enllaç.

Per tal d’accedir al curs només cal tenir un NIU (Número d’Identificació Universitària) actiu i vigent i inscriure’s a través d’aquest enllaç.

Per a més informació, les persones interessades es poden adreçar a: uab.empren@uab.cat.

Aquesta iniciativa formativa és part del projecte “Emprenedoria Social i Ètica” i està impulsada pel Vicerectorat d’Alumnat i d’Ocupabilitat, amb el suport del Servei d'Ocupabilitat de la UAB i el seu Programa de Generació d'Idees UAB-Emprèn.