Descarrega't els nous catàlegs de grau 2020-2021

Càtalegs de Grau UAB 2020

Descarrega't la versió en PDF dels catàlegs de grau UAB amb tota la informació de l'oferta de la Universitat. Els estrenem el 4, 5 i 6 de febrer a les Jornades de Portes Obertes, en versió impresa, però ja els tens disponibles en versió digital.

23/01/2020

Les portades dels nous catàlegs de grau estan protagonitzades per estudiants de les diverses branques de coneixement del campus de la UAB.

Aquest any, els UABers protagonitzen les portades dels nous catàlegs de grau UAB. La Mar i el Carles, d’Arts i Humanitats, l’Iván i la Paula de Biociències, la Maroua i el Dídac, de Ciències, l’Isabel i el Joan de Ciències de la Salud, l’Aleix i la Carla de Comunicació i Educació, la Jiaxin i el Miquel d’Economia, Jurídiques, Política i Societat, i la Núria i l’Eloy d’Enginyeria.

En els catàlegs trobaràs tota la informació per fer-te més fàcil la tria del teu grau. Notes de tall, ponderacions, sortides professionals, assignatures... però també les raons per saber per què fer un grau o un altre, i per què escollir la UAB, explicat en cada cas pel professorat de cada grau. Els catàlegs estan dividits en les diverses branques del coneixement: Arts i Humanitats, Biociències, Ciències, Ciències de la Salut, Comunicació, Educació, Turisme i Prevenció, Economia, Jurídiques, Política i Societat i Enginyeries.

Ja et pots descarregar els catàlegs que estrenarem a les properes Jornades de Portes Obertes, on els podràs trobar en versió impresa. Durant les JPO, la UAB ofereix xerrades sobre cadascun dels graus a tots els centres del campus. Si vols venir a conèixe’ns, inscriu-te abans del 31 de gener!

Descarrega’t els catàlegs en versió PDF a www.uab.cat/guies-pdf o amplia la informació de cada grau en el web www.uab.cat/graus, on hi trobaràs al detall el pla d'estudis, l'accés, les pràctiques o la mobilitat de cada grau, entre d'altres. A més, podràs trobar informació sobre les beques i ajuts, mobilitat internacional i pràctiques en empreses.