Dades de seguiment de la vaga del 18 d'octubre de 2019

Gràfics de recurs

Informació sobre el seguiment de la vaga general convocada el passat divendres 18 d'octubre.

31/10/2019

La UAB ja disposa de les dades de seguiment de personal docent i personal d’administració i serveis corresponents a la jornada de vaga del 18 d'octubre.

Pel que fa al personal d'administració i serveis, va fer vaga el 36 % dels treballadors i treballadores amb jornada laborable el 18 d'octubre.

Pel que fa al professorat, van fer vaga 1159 persones, que representa un 27,12 % del total de professorat en actiu el 18 d'octubre. El 44% del professorat a temps complet va fer vaga i en el cas del professorat associat, el percentatge va ser del 8%.