Convocatòria d'ajuts per a projectes de transformació i millora educatives

Poden presentar candidatura centres educatius d'Escola Bressol, d'educació infantil i primària i d'educació secundària. Es concediran tres ajuts de 2.000€ cadascú.

09/07/2019

Amb motiu del 50è aniversari de la creació de l’Institut de Ciències de l’Educació, l’ICE promou tres ajuts per a Projectes de Transformació i Millora Educatives amb la voluntat d’impulsar la innovació i la millora constant dels centres educatius.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és  facilitar el desenvolupament de projectes de centre que tinguin la finalitat de millorar-ne la qualitat educativa. Els projectes s’han d’inscriure en un dels tres àmbits següents:

1. Treball col·laboratiu docent
  2. Millora dels vincles entre centre educatiu i entorn
  3. Transformació dels processos d’ensenyament i aprenentatge

Trobareu més informació i el formulari de presentació del projecte, aquí.