Comunicat de la UAB

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat en relació a l'atac a l'oficina de Banco Santander situada a la plaça Cívica del campus de Bellaterra de la UAB.

18/02/2021

Ahir dimecres, una desena de persones encaputxades van atacar l'oficina de Banco Santander situada a la plaça Cívica del campus de Bellaterra de la UAB, destrossant els vidres de l'oficina i el caixer exterior. Davant d'aquesta acció, l'Equip de Govern de la UAB reafirma el seu rebuig a aquesta mena d'actes i es solidaritza amb les persones afectades: violentar les persones treballadores i usuàries de qualsevol entitat o organisme al nostre campus no pot ser mai una via per reivindicar cap causa i perjudica greument la convivència a la nostra universitat.