"Com afrontem l’impacte psicosocial de la pandèmia?”

Com afrontem l'impacte psicosocial de la pandèmia?

El dijous, 18 de febrer, va tenir lloc el webinar que ha encapçalat el segon cicle d’activitats del Campus SiS, des de les 11:30 fins a les 13:00 h, que va tractar de l’impacte psicosocial de la pandèmia, amb professorat i personal investigador del Departament de psicologia bàsica, evolutiva i d’educació així com del Core de Salut Mental de la UAB.

13/02/2021

El segon cicle d’activitats setmanals del campus SiS es va iniciar el dijous 18 de febrer amb un webinar dedicat a l’impacte psicosocial de la pandèmia. En aquest segon període se seguirà tractant temes d'interès general per a la comunitat universitària sempre dins del marc de millorar la salut de la col·lectivitat i d’aconseguir una Universitat més sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Les activitats van començar al mes de febrer i finalitzaran al maig.

Així doncs, el primer webinar ha tingut lloc el dijous 18 de febrer des de les 11:30 fins a les 13:00 hores via Microsoft Teams. En aquest, es van tractar els temes següents:

Avaluació de la Salut Mental de la comunitat universitària en temps de pandèmia. Ponent: Toni Sanz. Grup de recerca en estrès i salut. Departament de psicologia bàsica, evolutiva i d’educació. Servei de Psicologia i logopèdia. Facultat de Psicologia.

Cuida’t i cuida dels altres en temps de pandèmia. Ponent: Jordi Fernandez. Grup de recerca en estrès i salut. Departament de psicologia bàsica, evolutiva i d’educació. Servei de Psicologia i logopèdia. Facultat de Psicologia.

Què ens ofereix la psicologia positiva en temps de pandèmia. Ponent: Anna Muro. Grup de recerca en estrès i salut. Departament de psicologia bàsica, evolutiva i d’educació. Servei de Psicologia i logopèdia. Facultat de Psicologia.

Quins recursos tenim a la UAB per prevenir i fer front al malestar emocional que ens provoca la pandèmia. Ponent: Sonia Sanchez. Comunitat de Recerca Estratègica en Salut Mental. CORE Salut Mental de la UAB.

Podeu visualitzar el webinar fent clic al cartell.

I si us heu perdut els anteriors... podeu trobar tots els vídeos dels webinars que hem realitzat fins al moment a l’apartat “Webinars” de la web uab.cat/rsu/

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Salut i benestar