Sala de premsa Premsa i mitjans

Cinema : crítica, filosofia, estètica

Exposició presencial a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

02/07/2014

La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General organitza durant els mesos d'estiu l'exposició Cinema : crítica, filosofia, estètica. L'exposició està formada per monografies i revistes especialitzades així com alguns  DVD relatius als aspectes més teòrics de l'art cinematogràfic.

Hi apareixen autors consagrats, com J. Aumont, D. Bordwell, F. Casetti, M. Cousins, G. Deleuze, S.M. Eisenstein, J.L. Godard, R.Gubern, S. Kracauer, C. Metz, J. Mitry, S. Zunzunegui entre d'altres, formant així una mostra prou representativa del fons de la Biblioteca, un dels més importants de Catalunya sobre aquesta matèria, comparable al de la Filmoteca de la Generalitat.

L'exposició restarà exposada al vestíbul de la Biblioteca de Comunicació des del 30 de juny. Podeu solicitar un llistat dels documents exposats a través del servei Pregunt@.