Canvis a l’Equip de Govern de la UAB

María Valdés i Maite Paramio

A partir de l’1 d’agost seran efectius canvis a l’Equip de Govern de la UAB. María Valdés serà la nova vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat i María Teresa Paramio, nova vicerectora d’Igualtat i d’Ocupabilitat. El vicerector Màrius Martínez assumeix les competències d’Alumnat.

31/07/2020

Maria Valdés, fins ara comissionada de la rectora per a l’Escola de Postgrau i la Qualitat Docent, ha estat nomenada vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat. Valdés és professora titular d'Antropologia del Departament d'Antropologia Social i Cultural i imparteix matèries tant de grau com de postgrau relacionades, sobretot, amb la seva especialitat, la Història de l'Antropologia. Pel que fa a la gestió universitària, ha ocupat successivament càrrecs a la UAB i altres institucions com la Comissió Estatal del Grau en Antropologia (CEGA) i la Comissió de Professionalització de l'Antropologia (CPA).

Maite Paramio, que fins al 31 de juliol ha ocupat el càrrec d’adjunta del vicerector de Relacions Internacionals, assumeix el càrrec de vicerectora d’Igualtat i d’Ocupabilitat. Paramio és catedràtica de Producció Animal, ha dirigit la seva recerca a la producció in vitro d'embrions de petits remugants, i els últims anys s'ha centrat en estudis de biomarcadors de la qualitat d'oòcits fol·liculars. Ha ocupat diversos càrrecs de gestió i de representació de personal als òrgans de representació de la UAB.

Ambdues vicerectores s'incorporen en substitució de dos membres de l'Equip de Govern que han cessat a petició pròpia: Sara Moreno, fins ara vicerectora d'Alumnat i d'Ocupabilitat i Josep Ros, que deixa el càrrec de vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat. Per altra banda, el fins ara vicerector de Relacions Internacionals, Màrius Martínez, esdevé vicerector de Relacions Internacionals i d’Alumnat.

L’Equip de Govern, que està en funcions des del passat 7 de juny quan es va complir el mandat de 4 anys establert pels Estatuts de la UAB, estarà plenament operatiu fins al moment de l’elecció del nou rector o rectora, que tindrà lloc el 27 i 28 d’octubre amb votació electrònica.