Canvi a l'Equip de Govern de la UAB

Detall d'una reunió de l'equip de govern de la UAB

Armand Sánchez, vicerector de Recerca i de Transferència, assumeix, des del 9 de setembre, les funcions del vicerector d'Innovació i de Projectes Estratègics. Javier Lafuente, fins ara vicerector, ha deixat el càrrec a petició pròpia.

10/09/2020

La rectora de la UAB, per tal de donar continuïtat a l'activitat normal del Vicerectorat d'Innovació i de Projectes Estratègics, ha assignat les seves competències a Armand Sanchez, vicerector de Recerca i de Transferència, després que Javier Lafuente, fins ara vicerector d'aquest àmbit, hagi deixat el càrrec a petició pròpia.

Sánchez és catedràtic de Producció Animal del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB. I responsable del grup de recerca consolidat de Millora Genètica Molecular Veterinària i fundador de Vetgenomics, la primera empresa de base tecnològica (EBT) de la UAB.

L'Equip de Govern, que està en funcions des de que es va complir el mandat de quatre anys establert pels Estatuts de la UAB, estarà plenament operatiu fins al moment de l'elecció del nou rector o rectora, que tindrà lloc el 27 i el 28 d'octubre amb votació electrònica.