Analitzen el potencial de les eines 2.0 per difondre la recerca

Taller sobre Difusió de la Recerca 2.0

El Programa de Doctorat del Departament de Sociologia organitza el seminari "Difusió de la Recerca 2.0", que té lloc dimecres, 13 de maig, a les 12 h, a la Facultat d'Economia i d'Empresa. El taller, obert a la comunitat universitària, compta amb la participació de Xavier Lasauca, expert en recerca i xarxes socials on line.

08/05/2015

Xavier Lasauca, premi al millor blog personal d’Universitats, Recerca i Ciència 2011 i expert en la comunicació i divulgació de la recerca mitjançant xarxes socials on line, és responsable de Gestió del Coneixement i Sistemes d’Informació en R+D del Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat. En la seva presentació parlarà sobre les eines digitals per a la difusió i divulgació de la recerca i el seu potencial d’aplicació.

La trobada inclourà també una presentació de les diverses iniciatives de difusió de la recerca 2.0 que duen a terme els serveis de la Universitat.

El seminari s'emmarca en el IV Doctoral Working Group del Programa de Doctorat en Sociologia i està coordinat per Joaquím Campuzano, (Grup d'Investigació en Sociologia Analítica i Disseny Institucional-GSADI) i Alejandro Montes, (Grup d'Educació i Polítiques Socials,-GEPS).

El taller es farà a l'Aula 15 de la Facultat d’Economia i Empresa (B1/0042) i  és obert a tota la comunitat universitària.