Alumnes del nostre màster guanyen un premi de la SCHCT

Presentació del Màsteren Història de la Ciència

Dos dels nostres alumnes del Màster en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat (UAB-UB) guanyen el premi de la SCHCT per a TFM d’història de la ciència amb una orientació professional i acadèmica.

Aquest guardó pretén donar suport als estudiants de postgrau d’història de la ciència, de la tècnica i de la medicina, que en el futur constituiran el col·lectiu professional d’aquesta disciplina, i fomentar la participació dels estudiants que compaginen la investigació històrica de qualitat amb activitats i projectes de comunicació científica en el món del periodisme, la comunicació, la museologia o el turisme.

08/05/2020

En la categoria d'orientació Professional ha estat reconegut el TFM Procesos de producción y representación de conocimiento científico, médico y tecnológico en la elaboración de programas de televisión. Estudio de caso de QuèQuiCom (CCMA) de Javier Crespo Díazl

En la categoria d'orientació acadèmica ha estat reconegut el TFM Entre l’agricultura, la ciència i l’ecologisme: Pràctiques i discursos a l’Escola Agrària de Manresa (1984-1994) de Martí Orriols Camps.

La dotació del premi és de vuit-cents euros (800 €) i d'un diploma acreditatiu. A més, l’acceptació del premi implica el compromís, per part dels 2 autors, de publicar una versió adaptada de llur recerca, d’un màxim de 5.000 paraules, a la revista Actes d’Història de la Ciència i de la Tècnica