Agustí Nieto-Galan entre els experts de la UAB que fan divulgació sobre la COVID-19

COVID_19

La Universitat ha creat espais virtuals amb vídeos i articles d’opinió de professorat i personal de recerca, en què aborden qüestions relacionades amb el coronavirus SARS-CoV-2 i la COVID-19, els seus efectes psicològics i socials i eines per contrarestar-los.

06/05/2020

La finalitat d'aquest espais és posar a l’abast de la comunitat universitària i a la població en general les aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.

Entre les persones expertes que hi han participat es trova el catedràtic Agustí Nieto-Galan, del Departament de Filosofia i membre del Centre d'Història de la Ciència (CEHIC).

En el seguent enllaç podeu accedir a la peça audiovisual que el professor Nieto va enregistrar per "La UAB respon" amb el títol: "Història i pandèmies. Lliçons del passat".